2016. feb 04.

Kelenföldi vonat mustra

írta: DDQ
Kelenföldi vonat mustra

Zenélő kút helyett, zenélő vonat

dscf1260.JPG

Matricázott operamozdony, induláskor muzsikál a 470 004 Taurus.

Kelenföld neve valahogy mindig idegenül csengett a fülemben, nem tudom miért. Akkor szerettem meg, amikor zsenge ifjúként Pécsről vonattal jártam haza. Ugyanis amikor a kalauz bemondta a fülkébe, hogy " Kelenföld állomás, átszállóhely " rekedt hangján, tudtam, mindjárt a Déliben vagyunk! Az meg már majdnem otthon van! Persze akkor a mozdonyok nem voltak matricázva, s zene sem volt.

Legutóbb amikor ott jártam, azt jegyeztem meg, hogy parkolni nagy kihívás. Aztán újabb kihívás átevickélni a sok menekültön.

Nagy, forgalmas csomópont, jó fotóshely. De ha az ember csak nézelődik, akkor is jól megy az idő, van mit szemlélni.dscf1225.JPG

Amíg ott voltam, ők ketten párban jöttek mentek. A képen a 431 149 és a 431 182. 

Váltogatták egymást a teherszerelvények, gyorsvonatok, mozdonyok szólóban.A lüktető forgalom teljesen magával ragadja az embert.

dscf1275.JPG

A 418 326 a Balatonról a Délibe tart.

dscf1290.JPG

A 418 157 pedig a Déliből megy a Balatonra. 

dscf1288.JPG

Ne firkálj!!!

dscf1268.JPG

A fiúk dolgozni mennek. Korábban a Rákóczi hídon ügyködtek.

dscf1283.JPG

A 630 045 tehervonatával húz át.

dscf1235.JPG

Hófehérke is benézett.

dscf1217.JPG

Szemből a piros tesó jött.

dscf1257.JPG

Pihenőben a 630 036 és a 480 019.

dscf1213.JPG

Nagy a szigorúság, senki sehova.

dscf1295.JPG

A P+R -ből is akad látnivaló.

Bevallom, csak a beugró helyszín volt a Kelenföldi pályaudvar. Ugyanis a Kopaszi Gát parkolójából akartam fotózni. Mivel jól rálátni a vasúti töltésre, azt gondoltam, hogy pompás képeket is fogok csinálni. Tévedtem. Álltam ide, majd oda a kocsival, s próbálkoztam, de nem jött össze. Addig kódorogtam a parkolóban össze-vissza, míg gyanús nem lettem az őröknek. Egy csapatba gyűlve nézték a ténykedésem, jobbnak láttam elhagyni a helyszínt.

 

Szólj hozzá

Vonat Vasút Csörgő Mozdony Gigant