2016. feb 16.

IV. KERTVÁROSI VASÚTMODELL KIÁLLÍTÁS

írta: DDQ
IV. KERTVÁROSI VASÚTMODELL KIÁLLÍTÁS

Avagy, a korábbi jobb volt!

20160214_112145.jpg

Megtelt a tér.

A korábbi jobb volt! Nem. Pont ilyen volt. Nem azért, mintha nem tetszett volna, hiszen rajongok a modellvasutakért /is/! Csak valahogy, ez nem az igazi. Pedig vonzó, hogy a közelben van, hogy nincsenek parkolási gondok. Kellemes, nyugodt, lakóparki környezet várja a látogatót a volt laktanyában. Jelenlegi állapotáról senki nem mondaná meg, hogy egykor itt katonacsizmák dübörögtek. Újrahasznosításból, felújításból jeles. Van közösségi tér, rendezett park, közösségi ház, szolgáltatás, színház. Nagy szó ez manapság! Programból is nagy a választék.

20160214_112642.jpg

Akár az igazi csatorna!

A kiállítás maga leginkább családi rendezvény, s nem meglepő, hogy apukák, anyukák, nagyszülők szinte talicskával tolják be az aprónépet. Ami egy kicsit levon a szervezés  értékeléséből, hogy az emberre rátukmálják a ruhatárat. Nem azon a 100 forinton akad fent a betérő, hanem azon, hogy nem szólnak előre. Csak amikor már menne befelé, akkor állhat újra sorba. Apró kellemetlenség, ami ha előre jeleznék, nem is lenne az! 

p2140115.JPG

Nosztalgia járat.

p2140123.JPG

Szinte hallom a malom morgását!

p2140132.JPG

Egy pár jelző még, néhány kiegészítő, s rendben lesz.

dscf2621.JPG

Akár az igazi.

Kicsit többet elvesz az élvezeti értékből, hogy előzőleg is ezt láttam. Elővettem a korábbi képeket, s tessék! Évről évre, nem sokat változik. Bár, lehet, én vagyok a hibás, minek járok olyan sűrűn ide. Pedig a lelkesedés, a profizmus tetten érhető a részletekben. A kiállító tér jól elrendezett, a megvilágítás célirányos (bár néhol elnagyolt). A kiállítók egyen pólóban, s mind közvetlenek. Szívesen elbeszélgettek a hozzájuk fordulókkal, s megmutattak mindent. A modulok tetszetősek, nagyon részletesek. Hazai vonatkozású gördülő állomány is akad. A Western modul talán új volt, erre nem emlékeztem. Összegezve látványos, szép.  De a kamera, amit egy pőre kocsin tolt maga előtt a szerelvény, az eléggé sufni tuning jellegű, ennél már láttam jobbat is. Néhány ház, modul illesztése már csálé, s kopott. Tudom, hogy nem tesz jót a berendezésnek a mozgatás. De ha már kiállítunk… S igen, az aprónépet így is lenyűgözi a látvány, s talán éppen ez a lényeg! Ők biztosan, maradéktalanul jól érezték magukat. Én egy kicsit csalódott voltam. Jövőre kihagyom, ha lesz.  

20160214_111636.jpg

nevtelen.png

Szólj hozzá

Kiállítás Vonat Modellvasút Vasútmodell Váltó